helu :) ...

idag efter man hade vaknat vid halv 1 ungefär jämte emelie ,
så gick ner och åt, fixade oss & stack in till stan/nikelodeon/marinfestivalen .
nnär vi kom dit var det sjukt tråkigt, inget hade börjat .
så vi stack snabbt in till stan, träffade mandy & marina .
sen tbx till marinfestivalen/nikelodeon, spelade lite badminton, skit tråkigt.
men man fick godis, därför vi gjorde det :D haha..
iaf, sen när vi gick mot stora sen träffade vi cassie, kimza, emelie, julia & amanda, petar & dennis.
när vi hade kommit fram till scenen så var dt nick hitz elr ngt,
aså typ sånna barn från hela halmstad som sjöng & tävlade mot varandra.
så var moa med :) hihi, duktig du var sötnos!
sen efter dt snackade dom lite, sen kom e.m.d och sjöng alla deras låtar,
rawr på danny ;g
sen stack jag och emelie hem och gjorde hamburgade vid 5 kanske :),
efter dt stack hon till sin kusin som bor på min gata, så hon följde mig typ hem då oxåå :D
vid ungefär 7 stack jag till madde ,
hem en timme senare för honnte kunde va mer ;p
nu sitter jag här och har sjukt tråk , här är bilder ;)






Kommentarer
Postat av: selma

långt hår du fått gumman, medans ditt växer blir mitt kortare .. buhu :-) <3

2009-08-11 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0