hos emelie .

haha, hejsan! :D
sitter hos emelie nu , fett roligt, fast hon är typ på toa nu . har skrattat så mke så vi typ pissat ner oss :o
iaf, först stack vi till marinfestivalen, kollade melodyclub elr vad dom heter, dom suger :) hahaha..
sen blev jag&emelie fett hungriga, så vid kanske 7 stack vi hem och gjorde tachos , mums!
haha , när den var klar kom sandra, hilda & rebecca hem :D så åt viiii ;)
sen typ skulle vi kolla på film, men datan laggade så det blev inget .
såvid typ 10 elr något på kvällen så gjorde jag & emelie massa tatueringar på varandra med en sån
leksaks tatuerings maskin , gjorde fett snygga , bilderna kommer imorgon!
så vid kanske halv 11 stack hilda, sandra & rebacca ut till stan igen , så jag&emelie fortsatte att göra tatueringar ;)
drack en hel 2 liters cola tillsammans, popcorn & chips :$$ hahaha, vi blir hyper av cola, iaf emelie.. HAHAHAHHA
sen när sandra & dom kom hem vid halv 2 på kvällen så typ domba; är ni säkra på att ni bara druckit cola ?.. HAHAH
så nu sitter vi här och dampar . emelie bah; ooohhh kolla, jag är madonna. jag har fett stora pattar & jag ska bli barbiiie :)
HAHAHAHAHAHAHAHAH OMG , SJUKT KUL .
emelie, jag älskar dig :)<3
vi ses senare idag, nu ska vi fixa lite småsaker ;) puuuuuws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0