dagen!

idag var man ju med madde som jag skrev lite längre ner :)
hon kom hit , så kollade vi runt lite på datan , spelade sims . fett tråk så vi stängde av :D
så åt jag lite , det gör jätte ont att öppna min mun :o, stackars mig ..
sen kollade jag&madde på twilight , IGEN.. haha den är vårat liv , fett bra är den .
ahja , sen när halva hade gått så ville vi ha piggelin ♥
så vi försökte göra en plan , ( smarta som vi är ) så vi gick ut , & bah;
madde: vi går in igen, så går vi OSKYLDIGT ner för trappan mot frysen & tar en glass..
jag: haha, och om hon frågar vart vi ska när vi går ner för trappan så säger vi att vi ska inreda den nya toan där nere :cool:
madde: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
så gick vi in och gjorde som vi sa , men mamma frågade nte vad vi tänkte göra där nere ,
så när vi var där nere så sa jag att vi fick göra om det , så vi gick upp igen & ut ,
gick in igen, och ner . mamma frågade ftf inte vad vi skulle göra där nere ,
så vi sprang up,ut,in,ner 3 ggr till tror jag :D hahaha , tillslut när vi kom upp och tänkte göra dt en gång till .
så sa mamma om vi ville ha glass nu, gahah nte dt vi väntat på i 20 minuter bah :D?
iaf , så fick vi våran kära glass , kollade klart på twilight . körde ner till bibblan ,
lämnade en bok , hem igen , sen cyklade vi till madde , hon kollade alla sina 1000 sidor hon är medlem på/hotmailen på 3 msn;er . hahaha , guuud :D . sen så blev jag medlem på hm.. djur.nu :D hahah ,
det är typ man ska köpa ett djur , sen sköta om det osv , det kmr gå åt helvete för mig eftersom jag ska iväg nu i 3 veckor :p
dt kmr nog dö :D, menmen .. ska fråga om madde kan sköta dt , hahaha.. wihu , hon kunde :D
iaf , senså stack vi från datan , busade med hennes sjukt dampiga lillasyster , hahah honär såsöt , ♥
sen vid 20 över 6 typ så kom maddes mamma hem, hon hade med sig pizza .
så dom satt & åt pizza medans jag satt & var social med lite cola :) . sen vid halv 8 stack jag hem för jag skulle äta .
fick bli hamburgare delad i små pyttebitar för mig, eftersom jag knappt kan tugga nu.. & potatis med beanäsås ♥♥
hihi :), iaf .. sen grillade jag ngr marshmellows (stavning på dt?) haha , och fick lägga dom på en tallrik & dela dom.
känner mig såååå mke handikappad aså :( dt blir bra snart ju, i think .. huhu , måste hjälpa lillasyster med en sak ,
hon tjatar ihjäl sig snart tror jag :o. haha, puss på alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

beanäsås? hahahah det heter faktiskt bearnaeise

2009-09-01 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0