dagen .

hej allihopa :).
idag vaknade man halv 10 tror jag , fett tidigt i know :/
när jag vaknat åt jag lite , sedan vid 3 stack jag och familjen till gammelmorfar .
fikade lite hos han, var där kanske 45 min , sen när jag kom hem
städade jag lite , sen fixade jag mig snabbt och sen gick jag mot lågagård för att möta johanna .
när vi möttes gick vi typ igenom lågagård till kohagen , gick runt och kollade så det inte var kor där ,
sen gick genade vi genom den, upp på backen . johanna tog lite foton på mig där ,
sen gick vi vidare , genom sticksiga saker & jag trampade på ngr brännässlor :(.
efter som jag bara hade shorts, så rev jag upp min fötter/ben sjukt mke , fett ont .
iaf , senså gick vi ner till fyllån , hihi tog lite mer foton på mig ,
sen vidare mot brogård , där gick vi och tog  körsbär/hallon , muuums!
hihi , gottgott .. :D sen hem till johanna , laddade in bilderna i datan ,
kollade på dem, jag hatade dom & johanna älskade dom , hihi konstigt ? det var ju bara bilder på mig >.<
ahja , när vi laddat in dom så skulle jag hem och äta , tachos ♥ gott!
efter jag ätit fick jag godis , muhaha ;) . intresant ? i know!
iaf så damsög/dammade/tvättade speglar i hela huset efter maten .
och vet ni varför ? jo, för om jag är duktig & "sköter om huset" ngn gång i veckan
så får jag mamma och pappas , SUPER BRAIGA DATA GRAAAATIS! :D
hihi , yeah , längtar fett mke efter att få den :) .
imorgon åker jag iväg i typ 2 veckor , hem i 1-2 dagar för marinfestivalen ,
sen åker jag 1 vecka igen , alltså ska jag vara iväg i 3 veckor!
och läsare ? sluta inte läsa bloggen! jag ska mobilblogga från pappas iPhone ;)
en bild + text varje dag, hur bra är det inte :)? haha , så fortsätt besök!
puuuws på alla!
har inte fått bilde´rna från johanna ännu, dom kmr förmodligen ut på hennes blogg.


hos gammelmorfar, jag&lillasyster hade tråk, så vi spelade othello .
gissa vem som är vit ? , muhaha . inget fusk där alls (h'


kopierade bilden från johannas blogg , hihi . min mun ser cp ut :( den är ftf svullen :o


kossa mu vill hälsa på mig & johanna när vi var vid fyllån ;)


körsbär ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0