förlåt!

föööörlåt alla :( , såhär vardt;
när jag åkte iväg, skulle vi  bo typ i mellerud elr ngt sånt i dalsland , alltså cpä långt här ifrån.
& jag typ dog när vi kom dit, vet ni varför ? jo för att stället låg mitt i ingenstans i en skog ,
alltså ingen mottagning på mobilen >.< om jag hade tur hade jag teckning så jag kunde smsa lite ,
MEN INGET ANNAT ? GAAAAAAAAH! jag dör ;o
och i deras "centrum" hade dom inte ens h&m, kappahl elr ngn klädaffär alls ?
det ända stället som hade ngt märke alls var typ.. alexandras parfymeri. hon hade typ lorealparis & de .
DOM HADE BARA 1 KLÄDAFFÄR OXÅ ? GAAH . OCH DEN HETTE TYP STIL ELR NGT , FULLT MED TANTKLÄDER!
omg! sen stack jag&mamma till åmål, där fanns två klädaffärer ; stil & ngn mer konstig med mer tantkläder. wihu,
när jag blir "stor" ska jag fan flytta dit och fixa ngr riktiga klädaffärer. men flyttar tbx till hstd sen :) HAHHA
ngn som hänkar & hjälper mig ?
DOM HADE INTE ENS MCDONALS/MAX/BURGER KING.
vi frågade om dom hade kicks. domba; den närmaste kicks ligger i trollhättan. hm.. är nte dt typ 2-3 timmar dit ?!
iaf, sen åkte vi därifrån i söndags till ett annat ställe, är här nu , hihi.
idag har man nte gjort så mke, förutom att jag, mamma & annakarin stack till skövde .
fett kul , köpte:
1 tröja på gina
1 tröja på sisters elr mq, kmr nte ihåg ;p
1 sminkborttagning ;)

dyra saker, ncnc :D HAHAH ..
men iaf, skulle igentligen till skarasommarland ngngång i veckan ,
förlåt dt nte blev långt inlägg, men sitter på kenneths data och typ tråkar .
ska va lite social och va med dom SMŨbarnen som är här oxå >.<
puuuwwwwsss! skriver mer senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: johanna

vf skulle jag inte gästblogga hos dig sen ;O?

2009-07-21 @ 18:13:39
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: Samuel

Miin (a)<3

2009-07-26 @ 02:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0