godmorgon alla :D

nu har jag precis sättit på datan , tidigt jag vet :(.
men det är typ för att nu har jag vart tvungen att vakna mellan 8-10 på morgongen rätt länge
och därför har jag blivit van , men imorgon dåå jävlar :D, hahaha..
iaf igår så såg ni kanske att det inte blev ngt hot/not , jag kom på
att det kanske inte är lika kul att ha det varje dag ? kanske ska blanda lite saker.
som på johannas blogg , i detta inlägget , så börja hon skriva om vad som ALDRIG
skulle hända henne , blev oxå sugen :), haha .. iaf nu så sitter jag här .
åt nyss lite yoggi , haha , det gick väl bra . tog lite lång tid ..
jag mår jätte bra idag, fast jag lespar lite när jag pratar , haha :(
ska vara med madde idag , hon stack för typ 40 minuter sen till blåklockan ,
hennes lillasyster wilma ska börja där efter sommarlovet tror jag ;)
så dom skulle hälsa på idag , och hon hängde med , men hon ska komma hem
om typ 10-15 minuter eller något :) då ska hon nog komma hit så får vi se vad
vi hittar på :D. iaf , blir lite mer inlägg lite senare , kanske ska börja använda mer
bilder i bloggen oxå , får se :) är så lat och orkar inte lägga in bilder
i datan varje dag , hahah . om jag klarar det så är jag bäst :cool:
ahja, nu måste jag fixa mig tills madde kommer , puuuuuuuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0