HEMMA :D

hejhej :) , nu är man hemma (y.
idag vid hm.. jag vet nte , så iaf . när vi var påväg hem från där vi va som jag nte venne va som hette sååe körde vi förbi maddes hus , så jag hoppa av där :). bamsekram när jag kom till madde , saknat henne massor :(.
iaf så när vi kom till henne så satte vi oss lite vid datan , sen börja dt åska&blixtra, så vi stängde den .
sen fick vi ryckish och stack hem till mig , satt vid datan hos mig ist && sen så typ åt vi glass .
efter dt ville vi typ dra till stan , så vi stack hem till madde, så duscha hon och sensåå stack vi  .
jag letade efter skor på skostop för dom kosta bah 99:- :) ahja, sen stack madde och köpte macka .
sen till kebab ;), looooowweh <3 hihi , jag ♥ kebab . mums! iaf , senså stack vi hem med 6 bussen .
på bussen träffade jag & madde sara&ida , iaf så när jag va hemma duscha jag lite & sen fixa mig .
hem till kusinerna, satt och hade fett kul på youtube me daniel , sen åt vi glass :) mums .
sen satt lite mer vid datan till typp 10, stack hem . och nu sitter jag här :D
haha , fett roligt i förrgår föresten .
va på ngn ö typ, så jag&felix tog färjan över vattnet , kollade lite och sånt på andra sidan, fett fint badställe & sånt .
sen när vi skulle tbx sprang vi så snabbt att vi nästan ramla för annars hade vi missat båten & fått vänta 45 min på den .
huhu :D sen när vi kom tbx så typ åt vi , sen åkte vi tbx och köpte glass .
hahah , massa scouter före oss som glodde alldeles för mke på mig ,
hihi busiga jag kollade snett på dom tyskarna tills dom sluta ;)
ahja , sen kolla jag film och sånt på kvällen , roligaste dagen på dessa 2&en halv veckorna näääästan :)
hihi , men ska typ göra något nu, sen kanske dt kmr ngt annat senare ;)
puuuuuuuuuuwwws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0