kvällen

hejsan! :D
orkar verkligen inte skriva om vad som hände idag , men jag va me samuel på stan , gick runt & kollade lite och sånt .
iaf , sen nu för ngn timme sen så skulle jag gå & va lite social me familjen , så när jag reste mig upp fick jag sån äcklig huvudvärk :o iaf så tog jag ibumentin , sen satte jag mig lite vid datan igen . sen åt jag ngt mumsigt :), jätte gott faktiskt .
sen ringde selmina & undra om jag ville ut , men såklart så kunde jag inte :( åh, har saknat henne massa .
för typ en halvtimme sen tror jag , så stack mamma, pappa & min lillasyster till alicia & hennes familj .
jag skulle igentligen hänkat , men har så sjukt ont i huvudet :/ ahja , så nu sitter jag här och tror jag ska kolla en film elr något.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0